Alla inlägg under september 2011

Av haglund anna - 9 september 2011 12:01

Här var de länge sedan man skrev. Har haft fullt upp så jag har inte hunnit eller orkat uppdatera. Sommaren har iaf varit toppen och nu är hösten här! Löven börjar falla och få sina vackra färger, hösten är fin specillet en dag som denna då solen skiner och himmelen är blå. Jobbar kväll hela helgen så de är skönt med sovmorgon. Om man inte får larm såklart vilker jag naturligtvis fick i morse. Strömavbrott på hela Hamra. Typiskt att de händer mig. Jaja var ju inte så mkt att göra utan bara ringa någon så fick de komma med ett reservagrigat. Får se hur läget är när jag kommer i em.


Har hänt en massa skojj på sistonde. Jag har bland annat startat ett eget företag, Annas Hundhjälp! Hur de går får ni veta lite senare men kan säga att jag har en rätt bra grej på gång :) Nu ska jag fixa en liten suprise till Emil ;)


Kram Anna!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards