Alla inlägg under februari 2012

Av haglund anna - 22 februari 2012 20:40

Hej igen!

Denna vecka har de hört av sig en del nya kunder och även en som vill ha inckordering lite då och då! Kul med lite extra inkomst! Ska faktiskt ha min först inckordering från och med i morgon och ca 9 dagar framot. Det är en liten cocker spaniel som heter Pim och är så snäll och söt! Det är en av hundarna jag går med så vi känner redan varann! Hoppas de går bra men de tror jag de kommer göra :) Fick även en förfrågan om en som behövde hjälp med att klippa klorna på en mops som tydligen va lite galen :) Hände när jag stod i kön på willys och hade min jacka där de står Anna Hundhjälp på! Visste väl att de skulle komma till nytta nån gång ;)


Nu har jag även gått med i Lrf Ungdomen! Skulle gjort de tidigare men har inte blivit av. Händer ju så mkt kul i Stockholms regionen :) På lördag ska vi på studiebesök på Menhammar gård på Ekerö. En jättefin gård där de har stuteri och föder upp travhästar! Ska bli kul :)


I morgon blir de fotvård för hela slanten, åh va de ska bli skönt! Dessutom är de gratis för jag kan använda mina friskvårscheckar från Hamra. Perfekt! Börjar lite senare i morgon för första hunden skulle till veterinären.. dock ingen längre sovmorgon för har fotvårdstiden är redan kl 8:00...fanns ingen bättre tid på väääääldigt länge men de gör inte så mkt, kan ju fortfarande gå upp runt halv åtta. Nej nu ska jag aktivera Rinda med mitt "hundspel" och ta en kvällsmacka och sen blir de sängen!


Puss och Kram Anna

Av haglund anna - 20 februari 2012 20:12

Ligger 45 min från Stockholm och där ska jag och älsklingen tillbringa två dagar i påsk! Komme bli så mysigt :) Hundvakt utlyses, är de någon som är intresserad är de bara höra av sig! Har kännt mig lite mosig och seg idag men nu känns de lite bättre. Beror nog på helgens jobb och en natts lite sömn. I lördags blev de middag hos goda vänner och de blev lite sent. Men vad gör de när man har så trevligt :) På torsdag är de dags för lite fotvård på tumba hälsoveneter, ska bli väldigt skönt! Just nu är lilla Selma borta i nalleboda hos kusinerna. Hoppas hon har de bra, men de tror jag nog hon har! Säkert alldeles för bra ;) Kram Anna

Av haglund anna - 15 februari 2012 18:59

Jag har startat en grupp på Facebook för all som gillar att pyssla! Det är redna 30 st medlemmar :) skitkul! Gå gärna med om ni inte redan är de! Ja idag har vart en bra dag, som vanligt typ. Inte så kul väder men de funka. Emil har plogat snö hela natten och hela dagen så han sover som en stock just nu! Han är duktig han <3 Igår var vi och käkade på restaurang här i Tumba för att fira alla <3 dag! Inget märkvärdigt, tycker den dagen är överskattad! I helgen blir de jobb på Hamra, segt! På lördag efter de blir de middag hos goda vänner, det ska bli mycket trevigt! Tänkte jag skulle ta lite kort för en gångs skull, de blir ju inte man gör de så ofta. Har pysslat nästan varje kväll i flera veckor nu, tror aldrig jag kommer skluta, de är sååååå kul :D Var ju i måndags på Slöjd-Detaljers butik i sthlm. Hittade massa kul som jag nu ska pyssla med. Kommer bilder när jag är klar!


Nu ska jag ut med hundarna och sen PYSSLA!!


Ta han om er!


/Anna



Av haglund anna - 9 februari 2012 19:30

Trogen Christerlyssnare som man är kunde man inte undgå denna kärlekshistoria! http://svt.se/2.33919/1.2703639/anton_oc...rorde_radiolyssnarna

Åh, blir så jävla irriterad på idioterna som kör jätte fort på våran väg! De kör till och med på motionspåren! Kul om man skulle möta en bilI 140!! Ringde polisen för andra gången och hoppas de får tag på dem! Och stackars skidåkare som åker på spåren, är ju fan livsfarligt! Haha tror jag skrämde iväg dem när jag öppnade fönstret och satte på megafonen på sirenljud! Haha de trodde väl de va polisen för de stack Fort som fan! Synd att jag inte hann skrika lite på dem, kommer de igen så ska de fan få höra! Sitter och tittar på Revegne, de är så bra! Undra vad som hände med Desperat Housewifes? Nån som vet när de/om de kommer tillbaka?Emil är iväg och plogar igen, stackarn har jobbat många timmar! Du är bäst <3 love you! Kram Anna
Av haglund anna - 8 februari 2012 19:25

Ja då har man köpt en ny mobil! Så skönt att ha en som fungerar. En samsung galaxy blev de! Är riktigt nöjd!Haft en bra dag, hundarna har skött sig jätte bra. Som mest gick jag med sju hundar och då inräknat mona egna. Gick hur braSom helst när vi mötte hundar och hunddagis. De sa inte ett knyst vilket de annars brukar kunna göra. I helgen blir de att åka till valla och bada Tunna och träffa familjen. Ska bli mys mys :) Veckorna går sjukt fort, kan inte fatta att de redan är onsdag kväll!! Nu ska jag mysa i soffan! Hej hopp!

Av haglund anna - 5 februari 2012 16:13

   

Lite bilder på smått o gott! Rekommenderar viner! Asgott :) Har nyss avslutat lite

kontorsjobb! Snart rullar kulorna in ;) hihi! Igår såg vi Hamilton och den var ju så bra,

skitspännande! Storhandling och promenad har jag förövrigt hunnit med idag. Ikväll

blir de O´Learys i Södertälje, bra avslutning på en skön helg!


Puss!


Av haglund anna - 4 februari 2012 22:43

Hej igen!Äntligen har helgen kommit och välförtjänad ledighet är här! Idag har vart en bra dag, underbart men något kallt väder, shoppingBio, promenad, god mat och ett förträffligt gott vin, sovmorgon och bara slapp! Ja och allt i goda vänners lag. Nu sitter jag och tar ett sista glas vin Innan det blir sängen och en ny dag är här. Vet inte vad som sker då men ledig är man ju så vad som helst kan hända. Provade att göra egna pommes idag till middag, det vart riktigt bra de. Blir fler gånger kan jag lova, så lätt och säkert lite nyttigare än typ donkens. :) Har även köpt en ny tröja och ett par byxor på Hm idag. Åh tröjan va sååå fin! Kunde inte motstå den så ja den fick följa med mig hem!Nej nu ska jag pussa lite på Emil! Ha de bäst, kram Anna!

Av haglund anna - 2 februari 2012 21:30


Hihi, här kommer ett klipp på söta lilla Ozzy! Han är den minsta hunden jag går ut med men han får gå med en stor irländs setter så de ser rätt kul ut när vi kommer gåendes. Stor och Liten! Håller på att ändra layouten på min blogg som ni kanske märker. Min kusin Lovisa hjälper mig, tack så mycket för de :) Här kan ni läsa om hennes vardag:http://lolovovisosa.bloggplatsen.se! Snart kommer oxå en header! Nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Ska bli skönt med helg, de behövs.


Natti!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards