Alla inlägg under oktober 2011

Av haglund anna - 7 oktober 2011 17:16

Ja nu är de verkligen höst! Regn och rusk har de vart hela veckan, men lika gla för de är jag :) nu har jag kommit igång med mitt företag Annas Hundhjälp. Har haft min första kund nu i två veckor och på måndag ska jag till en ny kund. Har oxå gått med i Rasta Hunden. Det är ett företga som har ett mycket bra rykte inom hundvärlden. De förmedlar kunder till anslutna dogwalkers. m.m Det ända som är kvar är att fixa ett bokföringsprogram. Har kollat på lite olika men vet inte vilket jag ska välja. Får se va de blir.


Förra helgen var de den så efterlängtade "bonnafesten" på taxinge. Det var riktigt kul fast vi fick gå 5 km hem kl 4 på morgon utan skor. Vad gör man när inte taxin kommer. Södertälje taxi säger jag bara, vilket skitföretag!!!! Men festen var superkul tack vara Katta och Johan som hade fixat mat, dricka och allt :) Nästa grej att se fram emot är Elmia. Jag ska nämligen ställa ut en ko åt mamma. Ska bli väldans spännade. Hoppas hejar klacken håller sig lugn ;) eller hur EMIL!


Har börjat på rally lydnad med Rinda. Riktigt skojj :) kanske till och med kan tävla nån gång i de. vore kul. Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att sen fixa iordning mig och förhoppningsvis ut och äta med Emil.

I morgon blir de att åka till Norrköping för att träffa lite gamla vänner. Ska bli kul, har ju inte setts på ett tag!

Avslutar med denna braiga låt :)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards