Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Ny mobil!

Av haglund anna - 8 februari 2012 19:25

Ja då har man köpt en ny mobil! Så skönt att ha en som fungerar. En samsung galaxy blev de! Är riktigt nöjd!Haft en bra dag, hundarna har skött sig jätte bra. Som mest gick jag med sju hundar och då inräknat mona egna. Gick hur braSom helst när vi mötte hundar och hunddagis. De sa inte ett knyst vilket de annars brukar kunna göra. I helgen blir de att åka till valla och bada Tunna och träffa familjen. Ska bli mys mys :) Veckorna går sjukt fort, kan inte fatta att de redan är onsdag kväll!! Nu ska jag mysa i soffan! Hej hopp!

 
 
Lovisa

Lovisa

9 februari 2012 20:25

Åh va ska du göra med den andra????? :P Är den HEELT oanvändbar?

Du angående headern, jag kan ju hjälpa dig med den IRL ( ;) )sen när jag hämtar Selma den 19

http://lolovovisosa.bloggplatsen.se

haglund anna

9 februari 2012 20:35

Haha ja den är helt slut, displayen är helt krossad. sen är den så
dålig...önskar inte äns min värsta fiende den telefonen. de är ju samma som emelie har.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av haglund anna - 12 maj 2012 13:21

Hej! De va ett tag sen! Har vart förkyld och lite hängig nån vecka men är nu på bättringsvägen! Hatar att va förkyld...Tyvärr blev Emil också smittad så nu är han hemma med feber och halsont. Jobbar på Hamra i helgen så de är väl vad som händer ...

Av haglund anna - 15 april 2012 17:02

Hej hopp! I helgen kom de typ 10 cm blötsnö här. Vaknade på lördagsmorgonen av att strömmen va borta och ett snöoväder härjade utanför fönstret. Usch och fy! Men antar att de är sånt typiskt vårväder...inget kul när man vill ha sol och värme! Tog ...

Av haglund anna - 1 april 2012 19:28

Hej allihopa!   Hoppas ni haft en trevlig helg! Det har jag haft trots dåligt väder och kvällsjobb på Hamra. I fredags var de middagsbjuding med mycket trevliga vänner :) Lördagen tog jag de bara lugnt, gosade och var ute med alla 5 hundar innan ...

Av haglund anna - 23 mars 2012 21:21

Vilket fantastiskt väder det vart de senaste dagarna! Då är de verkligen skönt att ha detta jobb och kunna va ute hela dagen lång!Så mysigt att sitta i solen på gärdet med alla fantastiska hundar. Alla kan springa fritt omkring och busa och leka med...

Av haglund anna - 22 februari 2012 20:40

Hej igen! Denna vecka har de hört av sig en del nya kunder och även en som vill ha inckordering lite då och då! Kul med lite extra inkomst! Ska faktiskt ha min först inckordering från och med i morgon och ca 9 dagar framot. Det är en liten cocker s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards