Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Pysselfröken!

Av haglund anna - 15 februari 2012 18:59

Jag har startat en grupp på Facebook för all som gillar att pyssla! Det är redna 30 st medlemmar :) skitkul! Gå gärna med om ni inte redan är de! Ja idag har vart en bra dag, som vanligt typ. Inte så kul väder men de funka. Emil har plogat snö hela natten och hela dagen så han sover som en stock just nu! Han är duktig han <3 Igår var vi och käkade på restaurang här i Tumba för att fira alla <3 dag! Inget märkvärdigt, tycker den dagen är överskattad! I helgen blir de jobb på Hamra, segt! På lördag efter de blir de middag hos goda vänner, det ska bli mycket trevigt! Tänkte jag skulle ta lite kort för en gångs skull, de blir ju inte man gör de så ofta. Har pysslat nästan varje kväll i flera veckor nu, tror aldrig jag kommer skluta, de är sååååå kul :D Var ju i måndags på Slöjd-Detaljers butik i sthlm. Hittade massa kul som jag nu ska pyssla med. Kommer bilder när jag är klar!


Nu ska jag ut med hundarna och sen PYSSLA!!


Ta han om er!


/Anna



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av haglund anna - 12 maj 2012 13:21

Hej! De va ett tag sen! Har vart förkyld och lite hängig nån vecka men är nu på bättringsvägen! Hatar att va förkyld...Tyvärr blev Emil också smittad så nu är han hemma med feber och halsont. Jobbar på Hamra i helgen så de är väl vad som händer ...

Av haglund anna - 15 april 2012 17:02

Hej hopp! I helgen kom de typ 10 cm blötsnö här. Vaknade på lördagsmorgonen av att strömmen va borta och ett snöoväder härjade utanför fönstret. Usch och fy! Men antar att de är sånt typiskt vårväder...inget kul när man vill ha sol och värme! Tog ...

Av haglund anna - 1 april 2012 19:28

Hej allihopa!   Hoppas ni haft en trevlig helg! Det har jag haft trots dåligt väder och kvällsjobb på Hamra. I fredags var de middagsbjuding med mycket trevliga vänner :) Lördagen tog jag de bara lugnt, gosade och var ute med alla 5 hundar innan ...

Av haglund anna - 23 mars 2012 21:21

Vilket fantastiskt väder det vart de senaste dagarna! Då är de verkligen skönt att ha detta jobb och kunna va ute hela dagen lång!Så mysigt att sitta i solen på gärdet med alla fantastiska hundar. Alla kan springa fritt omkring och busa och leka med...

Av haglund anna - 22 februari 2012 20:40

Hej igen! Denna vecka har de hört av sig en del nya kunder och även en som vill ha inckordering lite då och då! Kul med lite extra inkomst! Ska faktiskt ha min först inckordering från och med i morgon och ca 9 dagar framot. Det är en liten cocker s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards