Alla inlägg under mars 2012

Av haglund anna - 23 mars 2012 21:21

Vilket fantastiskt väder det vart de senaste dagarna! Då är de verkligen skönt att ha detta jobb och kunna va ute hela dagen lång!Så mysigt att sitta i solen på gärdet med alla fantastiska hundar. Alla kan springa fritt omkring och busa och leka med alla andraHunda som är på gärdet, och när vädret är fint är de mååååånga andra hundar ute! Har nu fixat en egen hemsida.....www.123minsida.se/annashundhjalp är adressen. Sprid gärna vidare. Har planer på att baka eget hundgodis. Som man kan beställa på hemsidan. Skönt med helg, fast ändå inte. Måste tyvärr jobba på hamra på söndag. Desutom jobbar jag den jobbiga tiden. Alltså ha jag rast mellan 10-15. Men de är bara en dag så jag ska väl inte klaga. Jobbar nästa helg med och sen nån helg til men SEN så behöver jag inte jobba där mer eftersom vi ska flytta! Gud vad jag längtar! Kommer bli så kul :) Imorgon kommer mamma hit och då ska vi gå på sturebadet. Sen ska jag också träffa en ny kund. Kul med en ny hund! Nästa vecka ska jag också ha en inackordering så då kommer de bli många hundar på gärdet. Tur då att jag har en praktikant som hjälper mig! Emils lillebror har praktik hos mig i två veckor. Kul med lite sällskap! Ska försöka få ner alla fröer jag har i jorden så de blir några blommor till sommaren. Har en väldans massa olika fröer så de kommer bli en massa blommor i sommare. Älskar verkligen sommaren, då får man pyssla i trädgården och man kan gjuta i betong. Köpte en bok med massa ideer om betongjutning.. Kommer ha fullt upp med massa pyssel i sommar! Kommer bli bästa sommaren :) Nu ska jag pussa lite på Emil! <3 Ha de bra alla där ute!Puss

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards