Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av haglund anna - 16 augusti 2010 18:41

Jag gillar hösten, även om den inte är här rikitgt än så längtra jag till höst/vinter. Plockade med mig en hel kasse med plommon när jag åkte från jobbet idag, de har en fruktträdgård där man får ta, skitbra! Vart iaf två plommonpajer som vart supergoda! Den ena tänkte jag ta med till jobbet och bjuda på. Har även vart och skördat lite gurka och paprika. Mina gurkplantor jag fick i våras har verkligen växt. Åh vad de kommer gurkor! Har säkert tagit 15-20 st och de kommer mer hela tiden. Ska väl försöka lägga in lite av gurkorna om jag orkar. Väntar nu bara på att man kan börja plocka trattkantareller och majskorvar. De har de med på hamra som vi anställda får ta gratis av. Det gillar vi.


Sitter och väntar på emil som snart kommer hem. han har vart och tröskat hos sin pappa, han är så duktig <3


Har inget planerat denna vecka förutom jobb och de vanliga. Får väl se om vi kanske åker på bio nån dag. Ja nu ska jag ta en dusch och sen mysa i soffan med lite paj och te. Mums!


Love Anna!


   Här är pajerna innan de ska in i ugnen



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards