Alla inlägg den 11 juli 2010

Av haglund anna - 11 juli 2010 21:06

 Var ett tag sen jag skrev här, har haft de ganska fullt upp. Nu har jag iaf semester och de är så himla skönt! Började semestern med en kul kväll på lida med katta och emil där vi dansade till all skön counrtymusik! Sedan bar de av till London i 5 dagar med mamma. Det var mkt trevligt. Hade bra väder och han med att träffa elin min kompis som bor en bit utanför london. Kul! Var bla på¨madam tussauds, london eye, buckingham palace,hyde park,harrods och en sväng till notting hill. Var oxå på mamma mia musikal och den var verkligen superbra! Hände mtk spännande saker, bla var de en kille som hoppade ut på tunnelbane spåret men som tur var blev räddad, vilken galning. Det var en mkt obehaglig upplevelse men som tur va gick ju allt bra. Sista dagen var de  en indiner som jobbade på en resaturang där vi åt som blev helt tokig i mig och kunde aldrig sluta säga hur "beatuifull" jag  var, haha, fick tilloch med choklad av han!


Kom hem på torsdag kväll och har haft några lugna dagar hemma. På fredagen var jag, Emelie och Gunilla för att kolla på Klasse när han spleade med sitt band på Grisslinge bar och bistrau ute på Värmdö. Var för övrigt ett havsbad precis utanför så först hade vi picninc på stranden sen in på baren för att kolla bandet som spelade och han även med att sitta på uteserveringen för en kall cider med utsikt över havet och solnedgången, underbara kväll. Där blir de fler besök kan jag lova, riktigt mysigt ställe. Lördagen blev lugn, senare på em. åkte vi till Lida med emelie för ett svalkande dopp sen hem och grilla lite gott. Och idag i denna hemska värme var vi vid ett jättefint havsbad, revudden heter de. Massa fina klippor! Så fint med skärgården och havet. Varmt var de i vattnet med. De var så mysigt. Sen åkte vi till emils syster för att hälsa på hennes barn. Ja de var väl min helg de.


                           





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards