Alla inlägg den 12 maj 2010

Av haglund anna - 12 maj 2010 19:32

Har nyss kollat på halv åtta hos mig. Något jag brukar följa varje dag. Kanske ska man söka till de?  Nu blir de en sista kvällsrunda med hundarna sedan en dusch och avslutar kvällen med Greys Anatomi. Hinner inte med så myckert annat just nu, jobbar nämligen halv tio till halv sju. Inte mina favorit tider att jobba men sovmorgon är ju underbart! Men de är alltid lika roligt när de kommer såkallade "mjölkare" och håller en sällskap under em mjölkningen. De är nyanställda personer från Delaval som kommer till ladugården och får va med att mjölka. Alltid lika kul att se personer som inte har någon som helst erfarenhet av kor! Underhållande..:)


Ska ocskå försöka hinna med att planera lite för min nygrävda rabatt och vad jag ska plantera i den. Förslag tas gärna emot..:) Ett litet tips för er som har penseer, om man är noga med att ta bort de gammal blommorna hindrar man blomman från att fröa och i juli-augusti klipper man ner plantan ganska hårt. Då kan man få den att blomma om igen lite senare på hösten. Smart va!


 Här kommer en bild på mina små sötnosar.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards