Alla inlägg den 17 maj 2010

Av haglund anna - 17 maj 2010 21:12

så är man äntlingen lite ledig. Har nu jobbat i 8 dagar i streck och ska nu vara ledig i två dagar. Imorgon tänkte jag fixa med min rabatt och hoppas på lika fint väder som idag. Nu har iaf joppe fått sin sommarfrisyr. Han lider så av värmern annars och han gillar ju inte att bada. Annars har de inte hänt så mycket idag, förutom jobb var jag och handlade två par sommar skor.


      

                                                  
                        En paprika planta jag fick

                                                  
                        av en kompis.Ska bli

                                                  
                        spännande och se om

                                                  
                        de blir nått.


                                                  
                    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards